top of page

Szkolenie Projektowanie behawioralne - Behavioral Design

I temin:
TBD

Na warsztacie poznasz technikÄ™ mapowania podróży klienta, koncentrujÄ…c siÄ™ na tym, w jaki sposób można zastosować naukÄ™ behawioralnÄ…, aby poprawić wrażenia użytkownika.


DziÄ™ki zrozumieniu psychologicznych i behawioralnych czynników, które kierujÄ… podejmowaniem decyzji przez klientów, bÄ™dziesz w stanie zidentyfikować kluczowe punkty styku w podróży, które można zoptymalizować, aby stworzyć bardziej angażujÄ…ce i efektywne doÅ›wiadczenie klienta.  

Posiadanie pod rÄ™kÄ… zestawu narzÄ™dzi psychologicznych bÄ™dzie kluczowe, gdy rozpoczniesz proces mapowania podróży
.

​

​

Czego siÄ™ nauczysz:

NauczÄ™ CiÄ™ krok po kroku, jak przejść od problemu do przygotowania testów i eksperymentów.
 

  • Zrozumiesz i zdefiniujesz wÅ‚aÅ›ciwe zachowania docelowe dla swoich klientów.

  • Zidentyfikujesz i usuniesz bariery, jakie Twoi klienci napotykajÄ… w Twoich produktach i usÅ‚ugach.

  • Zdefiniujesz interwencje i techniki zmiany zachowania.

  • Przepracujemy możliwe rozwiÄ…zania i przygotujemy siÄ™ do testów.
     

Dla kogo:

  • Projektantów usÅ‚ug

  • Projektantów UX

  • Product managerów

  • Innovation managerów

  • Osób zarzÄ…dzajÄ…cych

​

Jak może pomóc Ci ten warsztat:

  • Dowiesz siÄ™ jak budować bardziej wartoÅ›ciowe i trafne doÅ›wiadczenie klienta

  • Poznasz gÅ‚ówne bariery i błędy poznawcze wystÄ™pujÄ…ce w produktach i usÅ‚ugach

  • Zaczniesz myÅ›leć pytaniami, żeby trafniej definiować bariery

  • Poznasz różne korzyÅ›ci, nie tylko finansowe

  • BÄ™dziesz mógÅ‚ połączyć tÄ… wiedzÄ™ z procesami w Twojej firmie bez dokÅ‚adania kolejnej oddzielnej Å›cieżki/procesu

​

DODATKOWO
Każdy uczestnik ma możliwość umówienia siÄ™ na 30 min spotkanie 1:1 w ciÄ…gu 6 miesiÄ™cy od szkolenia

​

​

bottom of page