top of page

Szkolenie Projektowanie behawioralne - Behavioral Design

I temin:
TBD

Na warsztacie poznasz technikę mapowania podróży klienta, koncentrując się na tym, w jaki sposób można zastosować naukę behawioralną, aby poprawić wrażenia użytkownika.


Dzięki zrozumieniu psychologicznych i behawioralnych czynników, które kierują podejmowaniem decyzji przez klientów, będziesz w stanie zidentyfikować kluczowe punkty styku w podróży, które można zoptymalizować, aby stworzyć bardziej angażujące i efektywne doświadczenie klienta.  

Posiadanie pod ręką zestawu narzędzi psychologicznych będzie kluczowe, gdy rozpoczniesz proces mapowania podróży
.

Czego się nauczysz:

Nauczę Cię krok po kroku, jak przejść od problemu do przygotowania testów i eksperymentów.
 

  • Zrozumiesz i zdefiniujesz właściwe zachowania docelowe dla swoich klientów.

  • Zidentyfikujesz i usuniesz bariery, jakie Twoi klienci napotykają w Twoich produktach i usługach.

  • Zdefiniujesz interwencje i techniki zmiany zachowania.

  • Przepracujemy możliwe rozwiązania i przygotujemy się do testów.
     

Dla kogo:

  • Projektantów usług

  • Projektantów UX

  • Product managerów

  • Innovation managerów

  • Osób zarządzających

Jak może pomóc Ci ten warsztat:

  • Dowiesz się jak budować bardziej wartościowe i trafne doświadczenie klienta

  • Poznasz główne bariery i błędy poznawcze występujące w produktach i usługach

  • Zaczniesz myśleć pytaniami, żeby trafniej definiować bariery

  • Poznasz różne korzyści, nie tylko finansowe

  • Będziesz mógł połączyć tą wiedzę z procesami w Twojej firmie bez dokładania kolejnej oddzielnej ścieżki/procesu

DODATKOWO
Każdy uczestnik ma możliwość umówienia się na 30 min spotkanie 1:1 w ciągu 6 miesięcy od szkolenia

bottom of page