Ekonomia Behawioralna w projektowaniu
Szkolenie Projektowanie behawioralne - Behavioral Design
I temin:
TBD
Na warsztacie poznasz technikÄ™ mapowania podróży klienta, koncentrujÄ…c siÄ™ na tym, w jaki sposób można zastosować naukÄ™ behawioralnÄ…, aby poprawić wrażenia użytkownika.
DziÄ™ki zrozumieniu psychologicznych i behawioralnych czynników, które kierujÄ… podejmowaniem decyzji przez klientów, bÄ™dziesz w stanie zidentyfikować kluczowe punkty styku w podróży, które można zoptymalizować, aby stworzyć bardziej angażujÄ…ce i efektywne doÅ›wiadczenie klienta.
Posiadanie pod rÄ™kÄ… zestawu narzÄ™dzi psychologicznych bÄ™dzie kluczowe, gdy rozpoczniesz proces mapowania podróży.
​
​
Czego siÄ™ nauczysz:
NauczÄ™ CiÄ™ krok po kroku, jak przejść od problemu do przygotowania testów i eksperymentów.
-
Zrozumiesz i zdefiniujesz wÅ‚aÅ›ciwe zachowania docelowe dla swoich klientów.
-
Zidentyfikujesz i usuniesz bariery, jakie Twoi klienci napotykają w Twoich produktach i usługach.
-
Zdefiniujesz interwencje i techniki zmiany zachowania.
-
Przepracujemy możliwe rozwiÄ…zania i przygotujemy siÄ™ do testów.
Dla kogo:
-
Projektantów usÅ‚ug
-
Projektantów UX
-
Product managerów
-
Innovation managerów
-
Osób zarzÄ…dzajÄ…cych
​
Jak może pomóc Ci ten warsztat:
-
Dowiesz się jak budować bardziej wartościowe i trafne doświadczenie klienta
-
Poznasz gÅ‚ówne bariery i błędy poznawcze wystÄ™pujÄ…ce w produktach i usÅ‚ugach
-
Zaczniesz myśleć pytaniami, żeby trafniej definiować bariery
-
Poznasz różne korzyÅ›ci, nie tylko finansowe
-
BÄ™dziesz mógÅ‚ połączyć tÄ… wiedzÄ™ z procesami w Twojej firmie bez dokÅ‚adania kolejnej oddzielnej Å›cieżki/procesu
​
DODATKOWO
Każdy uczestnik ma możliwość umówienia siÄ™ na 30 min spotkanie 1:1 w ciÄ…gu 6 miesiÄ™cy od szkolenia
​
​