Behavioral design

Niezależnie od tego, czy chcecie wpłynąć na zaangażowanie ludzi, przyciągnąć więcej klientów, poprawić sprzedaż, przeprowadzić skuteczniejsze kampanie czy też chcecie zbudować odnoszący sukcesy biznes, jestem tutaj, aby pomóc Wam zamienić pomysły w sukces.

Jeśli naprawdę rozumiemy ludzkie zachowania i podejmowanie decyzji, możemy wpłynąć na dalszy ciąg zdarzeń, pamiętając w całej podróży o etyce.

Zdjęcie Kasi Szczesnej

Z czym się mierzymy?

Osoby pracujące nad pomysłami i designem

Czym jest projektowanie zachowań?

Projektowanie behawioralne łączy psychologię, projektowanie, technologię i metody kreatywne, aby dowiedzieć się, dlaczego ludzie robią to, co robią, i poprzez eksperymenty dowiedzieć się, jak zaktywizować ich do zmiany zachowania. Wyzwaniem projektowania behawioralnego jest ustalenie, co powoduje tę rozbieżność między intencjami a wynikami, oraz zaprojektowanie produktu lub usługi, która odnosi się do wzorca zachowania.

Grupa pracowników podczas prezentacji

Czym więc właściwie jest ekonomia behawioralna?

Mówiąc najprościej, jest to świadomość, że bardzo często ludzie nie zachowują się racjonalnie, jak wmawia nam tradycyjna ekonomia. W rzeczywistości rzadko to robią. Większość naszych decyzji opiera się na różnorodnych uprzedzeniach behawioralnych, co ma realne konsekwencje dla wyników. Jesteśmy niecierpliwi, przez co mamy trudności z podjęciem decyzji.
Mamy tendencję do nadmiernej pewności co do naszych umiejętności i zdolności przewidywania przyszłości, co może prowadzić do niekorzystnych wyników dla firm, ale też dla nas samych.

Grupa pracowników podczas prezentacji

Jak mogę pomóc?

Niezależnie, którą usługę wybierzecie (szkolenie, warsztat, doradztwo, mentoring) pomogę Wam znacząco zwiększyć pewność, że Wasze strategie, pomysły, plany, produkty, usługi lub kampanie zostaną przyjęte przez ludzi.

Nabędziecie umiejętności wykorzystania projektowania behawioralnego i ekonomii behawioralnej do:

Ujawnienia prawdziwych potrzeb użytkowników

Odkrycia opłacalnych możliwości rozwoju biznesu

Tworzenia produktów i usług, których ludzie potrzebują i pragną

Usprawnienia podróży klienta, żeby wzbudzić emocje

Budowania komunikacji, którą klienci czytają i podążają za nią

Prototypowania pomysłów i minimalizowania ryzyka porażki

Zrozumienia w jaki sposób ludzie podejmują decyzje i jak możemy wpływać na zachowania

Każde moje wsparcie jest spersonalizowane i zbudowane na podstawie mojego doświadczenia eksperckiego, a także szczegółowym zapoznaniu się z działaniami firmy. Porozmawiajmy na wspólnym spotkaniu.

Umów się na spotkanie
Klikając „Akceptuj”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji na witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji.