Projektowanie behawioralne
- Behavioral Design
Tradycyjne projektowanie ma na celu odpowiedzieć na potrzebę klientów/użytkowników.
Jednak projektowanie behawioralne jest także "rozpracowaniem" go - zmiana jego zachowania w celu rozwiązania problemu.
Interaktywne szkolenie na temat podstaw projektowania behawioralnego i ekonomii behawioralnej.
Omówienie zasad, barier i korzyści + mini warsztat projektowania ścieżki behawioralnej.
Cele i korzyści:
• świadomość irracjonalnych zachowań ludzipoznanie zasad projektowania behawioralnego,
• znalezienie sposobów na zaangażowanie i zwrócenie uwagi klientów i pracowników
• poznanie zasad wpływu społecznego w codziennejkomunikacji,
• budowanie angażującego doświadczenia i pamięci o nim,
• grupa otrzyma dostęp do listy barier, mapy behawioralnej, rekomendowanych źródeł, prezentacji i certyfikatów ukończenia,
• mapa behawioralna będzie budowana na wyzwaniu wybranym przez Was.
Praktyczny warsztat na wyzwaniach firmy
Podczas warsztatu zostaną wykorzystane metody i praktyki behawioralnej jak audyt behawioralny, ścieżka behawioralna z uwzględnieniem metod 3B (behavior, barriers, benefits), a także modelu COM-B (capability (C), opportunity (O), and motivation (M).
Cele i korzyści:
• opracowanie mapy behawioralnej z uwzględnieniem barier, błędów poznawczych i korzyści,
• opracowanie kroków na podstawie motywacji,
• możliwości i zdolności do działania (COM-B),
• przygotowanie interwencji strategicznych,
• przygotowanie do testów,
• zasugerowanie wstępnych rozwiązań (hipotezy).
Mentoring i wsparcie po warsztacie
Wsparcie mentoringowe na przestrzeni 3 miesięcy (2 spotkania w miesiącu).
Cele i korzyści:
• kompleksowe wsparcie od szkolenia do spersonalizowanej pomocy w trakcie testów,
• możliwość szybkiego reagowania i sugerowania dalszych kroków,
• ciągły i stystematyczny rozwój w obszarach zachowań i procesach podejmowania decyzji.
Nabyte doświadczenie pomoże w:
• zrozumieniu w jaki sposób ludzie podejmują decyzje i jak możemy wpływać na zachowania
• ujawnieniu prawdziwych potrzeb
• odkryciu opłacalnych możliwości rozwoju biznesu
• tworzenia produktów i usług, których ludzie potrzebują i pragną
• stworzeniu środowiska, które angażuje klientówlub pracowników
• dostosowywaniu się do zmieniających się rynków i opanowania zmieniających się zachowań
• projektowaniu skutecznych strategii i pomysłów, które dostarczają wartość
• usprawnieniu podróży klienta, żeby wzbudzić emocje
• budowaniu komunikacji, którą klienci czytają i podążają za nią
• prototypowaniu pomysłów i minimalizowania ryzyka porażki
WAŻNE
Przed każdą rozpoczętą współpracą czeka nas kilka spotkań, żebym lepiej mogła poznać cele, kierunki biznesowe, żeby dopasować wsparcie jak najlepiej do potrzeb firmy i ich pracowników.